Subject: laste söögiruum
From: "Joe Tamme" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Meelis Kivi" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 08:32:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses plaaniga rajada Ardu Lasteaia hoone keldrikorrusele
koolilastele söögiruum.

Söögiruumid on soov rajada olemasolevatesse laoruumidesse.

Kokku on võimalik kasutada ca 72 m2. Söömas hakkab käima max 50 põhikooli
õpilast.

Minu küsimused on järgmised:

1.	Mitu kraanikaussi kätepesuks on vaja paigaldada?
2.	Kas on nõutav samal korrusel tualettruum? Kui jah, siis mitu?
3.	Kui suur peab olema ruumides valgustihedus?

Lugupidamisega

Joe Tamme

Hooldusspetsialist

Kose Haldus

+372 5107451

[email-masked] <mailto:[email-masked]>